Blomstrende reisemål
Re: Blomstrende reisemål
Tusen takk for flotte bilde og oppriktig reisebeskrivelse, Martin. Veldig greitt å vite.
Kanskje burde Sri Lanka bli eit sterkare reiseynskje hos meg?
Kanskje burde Sri Lanka bli eit sterkare reiseynskje hos meg?
Fred-Arild
Til det vil jeg si: ikke nøl, men fort deg før charteroperatørene tar opp trafikken for fullt ned dit.fragro wrote: Kanskje burde Sri Lanka bli eit sterkare reiseynskje hos meg?
Det blir nok ikke lenge til.
Det er like billig å ordne det selv. Selve flyreisa koster ca kr 6000,- (min kostet kr 8000,- pga høysesong). Hoteller kan du bare velge å vrake i der nede. Jeg tar det alltid på strak arm.
Men om du liker å ha ting ordnet før du reiser, så er dette en seriøs operatør. De ordner billetter og hotell. Jeg har kjøpt flybilletten gjennom dem flere ganger. De kan også organisere rundreise for deg. Det er igrunnen et must når du ikke har vært der før. Du vil da ha egen sjåfør som ordner opp for deg. Det er så mye vakkert å se.
Blomster, templer og livsglede.
http://www.mantareiser.no/
Denne operatøren snakket jeg med i sommer rett før jeg bestilte billettene selv på nettet.
Jeg har aldri brukt dem, men jeg hørte at dette var en mann som visste hva han snakket om. Spør etter John.
http://www.nobletours.no/
Takkar
Lysta aukar. Din måte å reise på er nok det som tiltrekkjer meg mest. Men no er det slik at eg i mange år har jobba innan feltet busetting og kvalifisering av våre nye landsmenn, så kontaktnettet til det eg kallar ei autentisk og "etnisk," reise ville vere fullt mogeleg.
Rundreiser kan jo like gjerne kjøpast lokalt, for litt av den bedagelige turistbiten, synes eg er greitt å få med også.
Frøet er sådd; takk igjen for det.

Lysta aukar. Din måte å reise på er nok det som tiltrekkjer meg mest. Men no er det slik at eg i mange år har jobba innan feltet busetting og kvalifisering av våre nye landsmenn, så kontaktnettet til det eg kallar ei autentisk og "etnisk," reise ville vere fullt mogeleg.
Rundreiser kan jo like gjerne kjøpast lokalt, for litt av den bedagelige turistbiten, synes eg er greitt å få med også.
Frøet er sådd; takk igjen for det.

Fred-Arild
Her er det bare og drømme seg bort
masse fristende reisemål 

Det er mange blomstermotiver i nabolaget for tiden.
Disse er fanget med en Leica D-lux i dag 20 desember.
Disse er fanget med en Leica D-lux i dag 20 desember.
Dette kaller jeg for helt fantastisk Må være deilig å ha dette på denne tida av året.
Bjørg
Bjørg
Jeg har lagt noen innlegg fra Madeira i bloggen min www.villvoks.blogspot.com den siste tiden. Det kommer nok mer etterhvert også.
Dette ser snodig ut. Juletresalg rett nord for ekvator. 

Men dei tek dei trea inn?
Det er ganske likt som vi har det hjemme. Inne og ute. Plastikktrær og ekte trær med allslags pynt.Inger E wrote:Men tek dei trea inn?
Til og med "Santas workshop" har jeg sett her nede.

Forstår jo at du er på eksotisk reise,Martin
Takk for at du deler litt av turen med oss her
Vi her hjemme i kulda trenger sannerlig litt å varme oss på.God tur vidre og God Jul!!! Blant vakre,spennende og fargerike vekster.Kos deg masse! 

Mvh.Anne
Hyggelig Enna. Her er noen blomster fra i dag.Enna wrote: Vi her hjemme i kulda trenger sannerlig litt å varme oss på.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Martin
så fine blomster, blir nesten misunnelig
GOD JUL,Martin

GOD JUL,Martin

Nydelig Martin ! Du er en ener i dette her. Og jeg vil påstå at humøret stiger to hakk når jeg ser disse bilda.
Bjørg
Bjørg