Paprika - lage noko godt av dei

Syltetøy, pai, saft, supper og annet spiselig laget av hagens frukt og grønt.
Post Reply
Rosa Leander

Paprika - lage noko godt av dei

Post by Rosa Leander »

Heisann, eg har eit luksusproblem.

I drivhuset har eg 9 paprikaplanter (hadde ikkje råd til å kaste ei einaste av dei små ivrige spirane i vår). På kvar av plantene er det 15-20 ganske store frukter + nokre mindre. Dette blir altfor mykje for for eit hushald på to personar. Ja, vi knaskar paprika, og tomater for den del, til alle måltid og har ei skål ståande på kjøkkenbenken, men vi greier ikkje alt. Visst kan vi gi bort, men om dei var sylta på glass, kunne eg gi bort små koslege gåver utover hausten og vinteren.

Det fins oppskrifter på sylta paprika på nettet, men er det nokon som har ei velprøvd oppskrift dei kan dele med oss på Praten?
Rosa Leander
salvia
Herdighetssone: H4

Re: Paprika - lage noko godt av dei

Post by salvia »

Noen nøyaktig oppskrift har jeg ikke. Men å legge oljeinnsmurte paprikaer på bål, på kokeplata eller i stekeovnen for å få brent av dem skallet, myknet dem og gitt dem litt røyksmak, skrapt av skallrestene og deretter legge dem i olivenolje med litt finskivet hvitløk synes jeg blir riktig godt. Med eller uten krydderurter og eddikskvett etter ønske. Det holder seg lenge på glass. En sånn nedlagt paprika eller to, en fetaostebit, nybakt brød til å dyppe i oljen og litt vin er et godt måltid synes jeg.
Rosa Leander

Post by Rosa Leander »

mmmmm, høyrest godt ut.
Og så fekk vi oppskrifter i siste Hagetidend, - legge godsakene på glas eller lage hagelasagne. Akkurat no er paprikaen søt og sprø - som drops, så eg har med i nistepakken kvar dag. Skal prøve varianten din også,"svidd" paprika med noko attåt. Takk skal du ha.
Rosa Leander
salvia
Herdighetssone: H4

Post by salvia »

Best å bake dem til de er svidd utenpå i stekovnen om de har tykt kjøtt, så kjøttet også mykner.

Paprikapuré er også en god ting å ha gjennom vinteren, bruke det slik man ville brukt tomatpuré. Men det har jeg aldri laget selv, kjøper det i tyrkiske butikker. Denne oppskriften synes jeg virker fin: http://www.geniuskitchen.com/recipe/tur ... ste-294358
Post Reply