Lagar ein tråd der vi kan legge inn planter som vi ikkje kjenner (og som kan bidra til at andre også får kjennskap til dei)
Nett no har eg ganske mange som eg skulle ha visst namnet på og elles litt meir om, og set difor min lit til venner på Hagepraten.
Nummererer dei slik at det vert lettare å halde oversikten. NAMNA VERT LAGT INN PÅ BILDA ETTERKVART DEI KJEM INN:
Nr.1 Hacquetica epipactis 'Thor'
Nr.2 Brunnera macrophylla 'Variegata'
Nr.3 Parochetus communis
Nr.4 Primula cockburniana
Nr.5 Euphorbia Marginata
Nr.6 Rosmarinlyng- Andromeda polifolia 'Blue ice'
Nr.7 Cestrum elegans
Så kjem nokre eksotiske som eg vonar Martin (eller andre) kan hjelpe med.
Nr.8 Kristi tornekrone Euphorbia milii Kenya
Nr.9 Malvaviscus penduliflorus Kenya
Nr.10 Jackarandatre Kenya
Last edited by fragro on 15 Oct 2009, 22:15, edited 13 times in total.
Nr 1 tror jeg er pachysandra terminalis - variegata, altså varigert vinterglans. Den har jeg selv. Den sprer seg ikke så raskt som den grønne vinterglansen, men den er fin hele året rundt.
Nr 3, Den blå kløveren er ikke en kløver, men Parochetus communis. Den kommer opprinnelig fra Hiamalaya.
Nr 4, Primulaen kan kanskje være P. cockburniana.
Nr 1, Kan det være Hacquetia epipactis variegata?
Nr 11, Kan vel være Lilium martagon var cattaniae.
Takkar alle så langt. Nr. 1 er nok Hacquetia epipactis variegata som du seier Magnar. Eg har nemmeleg den grønnblada utgåva i hagen, og den har slike gule "blomster" som eg finn på googlebilde. Har høyrt eit norsk namn ein gong, men hugsar det ikkje??
Vinterglans er det ikkje for den har eg i begge variantar i hagen.Bladforma er ikkje så rund og blada er stivare.
Då er eg nesten i mål med alle namna som eg legg inn på bilda etterkvart eg får rette namn.
Ser dere har hatt det morsomt i går kveld Fint at du viste den Primula cockburniana Fragro Så husker jeg på å skaffe den til min nye hage Hadde masse av den i trappene i Narvik Det der er en tøffing Men jeg står over den der Vortemelka
Så står eg fast att! Denne MÅ eg ha namnet på til i morgon. Har den i hagen,(Solveig, takk nok ein gong) men finn ikkje namnet der det skulle være. Har nok litt for mykje innom skallen f.t, for det er heilt borte.
Attachments
Rheum palmatum 'Tanguticum'
Last edited by fragro on 12 Feb 2010, 23:45, edited 1 time in total.