Suppe til lunsj

Syltetøy, pai, saft, supper og annet spiselig laget av hagens frukt og grønt.
Post Reply
Aasta

Suppe til lunsj

Post by Aasta »

Eg er så heldig (!) at eg har skiftarbeid. Det betyr at eg ganske ofte får spise lunsj heime aleine, og det er faktisk kjempehyggeleg! Då blir det ofte suppe.
Innhaldet i suppa vil varierere etter dagsform, tid, lyst og tilgang på råvarer. Nå har eg f.eks. frysaren full av grønkål og mangold, det gjer seg bra i suppa. Og faktisk noen skrukkete tomater. Og litt sopp…

Men så: til saken ; i fjor laga eg ferdig noen små fryseposar med ein miks av ferdig oppkutta purre, stangselleri og squash. Alt dette var ting som det var, for å seie det mildt; veldig mykje av. Kjempevellykka! Veldig lettvint!!Skulle ønske eg hadde hatt fleire av dei! Så i haust håper eg på litt avling så eg har litt å fryse ned og lage suppe av til vinteren :-)
Aasta, Oslo

‹Il faut cultiver son jardin›
aberf
Herdighetssone: H4

Re: Suppe til lunsj

Post by aberf »

Bra tips :)
Aud Berit

Den som kneler der fioler gror, vil oppdage mange hemmeligheter.
- ukjent -
Aasta

Post by Aasta »

Ja, ikkje sant! I fjor hadde eg store mengder med purre, selleri og squash, og eg har liksom ikkje funne ein veldig god måte å lagre desse produkta på. Derfor var det at eg ut på vinteren merka meg desse små posane som var så vidunderleg enkle å berre ta opp frå frysaren. Neste år blir det meir! :-)
Aasta, Oslo

‹Il faut cultiver son jardin›
island monkey

Post by island monkey »

Bra tips da ja. Og du forvelte ikke engang dem kanskje?
For mye persille kan vel med i posen også om det finnes, og annet.
Siri K
Herdighetssone: H4

Post by Siri K »

Dette er littegrann malapropos. Men jeg lager ofte suppe med disse oransje linsene. Det går veldig fint å kombinere med vanlige "buljong"-grønnsaker. For eksempel disse fryseposene til Aasta.

Men ikke prøv å kombinere linsesuppe med blomkålsuppe - det fungerte dårlig.
H3/H4 i hyttehagen
Post Reply