Oppdalingene av plommetre

Spørsmål og diskusjon rundt busker, trær, kratt og hekk.
Post Reply
Kjellaug

Oppdalingene av plommetre

Post by Kjellaug »

For 4 år sidan kjøpte vi eit plommetre på Dyrskuen i Seljord. Det såg da berre ut som ei grunnstamme. Er det nokon som veit kor mange år det vanlegvis tek før vi kan vente oss plommer på treet ? :) i dette tilfelle har det i alle fall gått 4 år utan at treet viser tegn til blomstring.

Blada krulla seg tideleg på hausten så det kom nok noko unå på treet . Men det har ikkje felt blada sine enno,

Takksam for svar.
Kjellaug
gartner10
Herdighetssone: H3

Re: Oppdalingene av plommetre

Post by gartner10 »

Det kommer helt an på sorten. Vet du hva den heter?
Øystein, gartner i Østfold

Mitt navn på Instagram er @gartner10. Har lagt ut bilder av noen av de dagliljene jeg har fått frem fra frø.
Kjellaug

Post by Kjellaug »

Dessverre veit eg ikkje kva for slag det er! Me får vente og sjå om det ikkje ber snart ellers så trur eg nok det treet som veks seint kan vera brukande til ved!
gartner10
Herdighetssone: H3

Post by gartner10 »

Bare la treet være i fred, ikke beskjær det. Vokser treet mye hvert år?
Øystein, gartner i Østfold

Mitt navn på Instagram er @gartner10. Har lagt ut bilder av noen av de dagliljene jeg har fått frem fra frø.
Kjellaug

Post by Kjellaug »

Ja, det er framleis i ganske god vekst! Vi har ikkje beskore treet så det skal få stå nokre år til! Takk for svar!
blys

Post by blys »

Eg kjøpte eit plommetre (Victoria) for 6 år sidan på plantasjen. Treet vart planta med god matpakke Og sidan fått regelmessig gjødsel.
Treet har stått bom stille og har verken hatt frukt eller blome, berre grøne blad kvar vår.
I år hadde eg planar om å fjerne heile treet. Men plutseleg oppdaga eg at treet hadde laga seg til med blomar.
Så då lyt det få stå - i siste liten får ein seia.
Kjøpte og eit Victoria plommetre for 5 år sidan, som eg planta i min vesle byhage. Dette treet kom med blome og plomme året etter.
Begge trea var omtrent same størrelse ved kjøp og det som kom med frukt året etter planting har fått dårlegare stell enn det andre.
Men det er håp i hangande snøre - plommetreet ditt vil nok blomstre skal du sjå.
sciadopitys

Post by sciadopitys »

Er det noen som vet hvor lang tid et rotekte 'Victoria'-tre trenger før det blomstrer?
Kjellaug

Post by Kjellaug »

I år blomstra plommetreet og det er komme kart på det... 6 år tok det i alle fall. No gler vi oss til hausten og til å smake på dei etterlengta plommene.
Inger E

Post by Inger E »

Og så spørs det då, om du hugsar på å tynne ut om du får mykje frukt. :)
Kjellaug

Post by Kjellaug »

Treet veks sakte så det har ikkje vore naudsynt å tynne enno. Men takk for tipset. :)
Post Reply